به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    دیجی‌کالا در ده سال اخیر با تلاش‌های فراوان تبدیل به بزرگترین و بهترین فروشگاه اینترنتی ایران شد و در حال حاضر روزانه بیش از دو میلیون بازدید کننده دارد که این خود نشان دهنده‌ی محبوبیت آن برای کاربران است. دیجیکالا به دلایل مختلفی توانسته نظر کاربران را جلب کند. فراگیر بودن خدمات، پشتیبانی 24 ساعته، مرجوعی کالا و امکان پرداخت نقدی روی هم رفته باعث شد تا این شرکت مورد اعتماد کاربران قرار گیرد.

     

    دیجی کالا برای آیفون

    دیجی کالا برای آیفون نصب نمیشه؟

    برنامه دیجیکالا، بستری است که اکثر افراد جامعه آن را می‌شناسند و از آن استفاده می‌کنند و امروزه بیشتر ایرانی‌ها آن را روی گوشی هوشمند خود دارند و از آن خرید می‌کنند. برای استفاده از این برنامه می‌توانید متناسب با دستگاه خود نسخه‌ی اندروید و iOS این برنامه را دانلود کنید.

    اما دانلود اپلیکیشن‌‌های iOS به دلیل تحریم‌های اپل ممکن است برای کاربران آیفون داخل ایران مشکل ساز باشد چرا‌که اپلیکیشن‌های ایرانی در اپ استور موجود نیستند و برای استفاده از آن‌ها باید از اپ استورهای ایرانی مثل آی‌اپس استفاده کنید. 

    اگر شما هم از کاربران اپل هستید و با این مشکل روبرو هستید می‌توانید با دانلود دیجی‌کالا برای آیفون از استور آی‌اپس، از این برنامه برای خرید کالاهای موردنظر خود استفاده کنید.

    نحوه‌ی نصب دیجی ‌کالا برای ایفون

    برای جستجوی کالاها و خرید اینترنتی از دیجیکالا ابتدا باید برنامه را روی گوشی هوشمند خود نصب و راه‌اندازی کنید و با انجام مراحل زیر به راحتی می‌توانید این‌ کار را انجام دهید.

    1. ابتدا به وبسایت آی‌اپس مراجعه کرده و دیجی کالا را در نوار جستجو بنویسید.

    2. در این مرحله روی آیکون آبی رنگ دریافت بزنید. 

    3. گزینه install را انتخاب کنید تا دستگاه شروع به دانلود برنامه کند. 

    4. حالا می‎توانید آیکون اپلیکیشن را روی اسکرین آیفون خود مشاهده کنید.

     

    ویژگی‌های اپلیکیشن دیجی کالا 

    این اپلیکیشن فروشگاه آنلاین بزرگی برای خرید کالاهای مختلف است و شما هر چیزی را که فکرش را کنید می‌توانید پیدا کنید از کالاهای دیجیتال گرفته تا محصولات سوپر مارکتی، کافیست محصول موردنظر را در نوار جستجو بنویسید تا نتایج برای شما نمایش داده شوند، علاوه‌بر این برای مشاهده نتایج مرتبط‌‌‌‌‌تر، با اعمال فیلترها می‌توانید به جستجوی پیشرفته بپردازید. 

     

    در اپلیکیشن دیجی کالا، با مراجعه به دسته بندی محصولات می‌توانید به راحتی به دیدن انواع اجناس بپردازید و آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید و یا مستقیما آن‌ها را به سبد خرید خود اضافه کنید و یا حتی آن‌ها را به لیست موردعلاقه‌های خود اضافه کنید تا بتوانید در هر زمان که دوست داشتید آن‌ها را خریداری کنید.

     

    استفاده تخفیفات شگفت انگیز در اپلیکیشن دیجی‌کالا 

    یکی از مزیت‌های استفاده از این برنامه، دریافت ناتیفیکیشن برای جشنواره‌ها و تخفیفات است. گاهی اوقات این فروشگاه، برای مناسبت‌های مختلف تخفیف‌های ویژه‌ای برای مشتریان خود در نظر می‌گیرد که از طریق اپلیکیشن می‌توانید از آن‌ها مطلع شوید و با قیمت‌های باور نکردنی از دیجیکالا خرید کنید. 

    برنامه دیجی‌ کالا برای شما کاربران قابلیت دیگری به اسم دیجی کلاب در نظرگرفته تا بتوانید با قیمت بهتری کالاهای موردنظر خود را خریداری کنید. هر چه بیشتر از این برنامه خرید کنید، امتیاز بیشتری در دیجی کلاب دریافت می‌کنید و در نهایت با امتیازات دیجی کلاب می‌توانید برای خرید‌های بعدی خود تخفیف‌های اختصاصی دریافت کنید. برای استفاده از این قابلیت باید وارد اکانت خود در برنامه دیجی کالا شوید و در پروفایل کاربری روی گزینه دیجی کلاب بزنید. پس از این کار برای هر خرید شما امتیاز کسب می‌کنید و می‌توانید با جمع آوری آن‌ها از تخفیفات اختصاصی بهرمند شوید.

     

    شیوه مرجوع کالا از طریق برنامه دیجی کالا 

    گاهی ممکن است به دلایل مختلفی از جمله عدم مطابقت عکس با محصول ارسال شده، خرابی و ایرادات جزئی  و یا ارسال اشتباه محصول بخواهید کالای خریداری شده را پس بفرستید و برای این کار بعد از نصب دیجی کالا،  ابتدا باید در حساب کاربری خود درخواست مرجوعی کالای مورد نظر را ارسال کنید و منتظر باشید تا کارشناسان درخواست شما را بررسی کنند و پس از آن در برنامه می‌توانید وضعیت درخواست خود را مشاهده کنید. پس از تایید درخواست خود می‌توانید ساعت و روز تحویل کالا به پیک را تعیین کنید  و کالا را در روز و ساعت مشخص شده تحویل دهید و هزینه کالاهای مرجوع شده را تا 48 ساعت بعد از تحویل دریافت کنید.

     

    خواندن نقد و نظرات کاربران

    ممکن است گاهی در زمان خرید اینترنتی کالاهای مورد نیاز خود دچار شک و تردید شوید و دوست داشته باشید از تجربه خرید دیگران درباره آن محصول مطلع شوید. در این زمان است که با دانلود دیجی کالا می‌توانید نقد و نظرات کاربران را درباره کالاهای مختلف بخوانید و سپس درباره خرید کالای موردنیاز خود تصمیم بگیرید. در این بخش شما می‌توانید واضح‌ترین اطلاعات را درباره‌ی محصولات بدست آورید و با این کار قطعا بهترین محصول را انتخاب می‌کنید و پول خود را به درستی خرج می‌کنید.

     

    دیجی‌کالا به افراد زیادی کمک کرد تا بدون محدودیت و با بهترین قیمت بتوانند کالاهای موردنیاز خود را تهیه کنند. این شرکت با همکاری گسترده‌ای که با فروشگاه‌ها و تولیدکنندگان سراسر ایران دارد هم به فروشندگان و تولید کنندگان کمک کرد تا فروش خود را بالا ببرند و هم انتخاب خریداران را گسترده‌تر کرد. این تنوع محصولات که یکی از خصوصیات قابل توجه برای مشتریان دیجی کالاست، توانست باعث ایجاد بهترین تجربه کاربری برای مشتریان خود شود. اگر تا به امروز از این اپلیکیشن استفاده نکرده‌اید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا با نصب دیجی کالا به جمع میلیون‌ها کاربر این برنامه بپیوندید.


     
    محمد جواد
    چهارشنبه 27 اسفند 1399 - 23:25
    بازدید : 280

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 5
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه